16 Eylül 2015 Çarşamba

İnstagramla imtihan

Sosyal medyada özellikle instagramda paylaşımlar yapmayı severim,daha doğrusu severdim. Yavru akşamları erken saatte uyur,uyuyunca instagram en büyük eğlencelerimden biriydi. Karşılıklı beğeniler,takipler,yorumlar,aşırı abartılı sevgi sözcükleri pembe ama yalan bir dünyada ufak da olsa eğlendirirdi beni. Hiç olmayan bir şeyi koymadım,yalan söylemedim. Hep olduğum gibiydim. Sanal alem desem de inanılmaz dostluklar edindim. Özellikle boşanma dönemimde beni benden çok düşünen insanlar olduğunu fark ettim.
Ama şimdi bakamıyorum,aralarda fotoğraf ekleyip kaçıyorum. Başkalarının mutluluğunu kıskanmak değil,kendi mutsuzluğumu gözüme sokmak istemiyorum. Sanki benden başka herkes çok mutlu,herkes sevilen eş,herkes kocasının taptığı kadın bir tek benim istenmeyen. Ben ve oğlum tek terk edilen. Neden diyorum biz neden aile olamadık,neden başaramadım. Hani yuvayı dişi kuş yapardı,ben neden yapamadım. Arada bir bu ani arabesk düşüncelere dalıyorum,o an gidip onu öldürüp geri gelmek istiyorum. Sonra derin bir nefes alıyorum.Yavruyu düşünüyorum,bana sarılmasını,bana olan sevgisini ve güvenini. Sınırsız masumiyetini. Sen kaybettin diyorum,henüz farkında olmasanda.

Ne demiş Özdemir Asaf ;

'Ya farkıma vardığında,
Farkın kalmamış olursa'


Y.A

3 yorum:

  1. bugün karşıdan karşıya geçerken aynısını düşündüm.
    3 sene önce el ele anne,baba,cocuk görünce gözlerim dolardı.mutlu aile tablosuydu o üçlü. oracıkta dizerimin üzerine çöküp nedennn bennnn diyesim gelirdi.
    bugün yine o üçlü: anne baba çocuk önümde yürüyorlardı ama sadece yaya geçidinde yürüyen anne baba çocuktu benim için:))
    gözüm falan da dolmadı. anlam yükleme işini demekki halletmişim zamanla.
    yine zaman işte.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni gerçekten anlayan birilerinin var olduğunu bilmek inanılmaz...
      Ben de aynı gözle bakabilmeyi gerçekten çok istiyorum :)
      çok sevgiler

      Sil
    2. Halen evli biri olarak söylüyorum: tek sevilmeyen, üz-ül-en, mutsuz edilen inan sen değilsin. Biz senin kadar cesur olamadığımızdan evliyiz. Yoksa her akşam her sabah küfürlü kavgalı akabinde barışmalı pişkinlipin dibine vurulan bir evlilikteyiz... Üzülme. Bir gğn cana tak ediyor galiba. Bakalım benim ne zaman edecek...

      Sil