9 Eylül 2015 Çarşamba

Benden sana vol.1

Eyyyyy beni bırakıp giden sen ex...

Tam olarak ayrılıp bu şehre geleli 3 ay oldu ve ben zannettiğimin aksine giderek iyileşmeye başladım.Beni nasıl kullandığını,manipule ettiğini,bana yaptıklarını düşündükçe kendimi kurtulmuş hissediyorum. Sana 14 senemi,10 senesini evli olarak verdim. Verdim de ne oldu. Elimde 3,5 yaşında bir çocukla ortada bırakıldım. Hani oğlumuz her şeyden önemliydi senin için. Hani onsuz aldığın nefesin anlamı yoktu.Onsuz yediğin yemeğin,içtiğin suyun tadı yoktu.Bana bunları dedikten sonra nasıl karşıma geçip 'Evlilik sorumluluğu bana ağır geldi. Oğlumuz için demiyorum ama çocuk yaptığım için pişmanım' dedin.Dedin ya o gün,o an o dakika bittin benim için.Anlatacak çok şeyim var,ne çok üzüntü biriktirmişim içimde senin yüzünden... Anlatacağım,buraya kusacağım her şeyi.

Y.A

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder