18 Eylül 2015 Cuma

Evimdi evi oldu

Şu an ağlıyorum,ağlıyorum evet. Ben bu kadar kastım ya sabah bir kalktık hapşuruk hafif ateş! Verdim ateş düşürücü bindim otobüse. Neyse geldik Megaköye,dedi eve bırakayım sizi,ne münasebet diyecektim ama yavru hafif hasta olunca tamam dedim.  Kendisinin özel dersi olduğu,yapıp geleceğini söyledi. Eve giriş anı heralde ölüm anıyla eş değerdi. O ev...
Benim ama değil,ev ama değil. Yuvamdı artık değil...
Herşeyi kendine göre düzenlemiş. Benden hiç bir iz yok. Belki saçma ama ben şarap sever bir insanım,benle şarap sevmem diyerek bir kadeh içmeyen adam evi şarap mahzenine çevirmiş. 14 yıllık birlikteliğimiz de bir tane arkadaşını bilmem. Ortamda içiliyor muhabbetle dedi. Şaştım kaldım. Kariyerinde ilerlemek için bizi bıraktığını söyleyen adam ortam dedi ya.. Normal kitap,roman okumam diyen adam aşk romanı almış tavsiye üzerine,bende sana ne kitaplar tavsiye etmiştim.
O an gidip en büyük bıçağı alıp doğrayasım,deşesim  geldi. Dedim matematikçiyim şunu kesirlerine ayırayım.
Sonra baktım buna mı ya dedim. Bu kim ya, bu insan için mi ağlıyorum dedim. Birden bir ışık patlaması oldu. Şu an karar verdim.
Gidip önce yüzümü yıkayacak,sonra makyaj yapacağım. Birazdan gelir,yavruyu ona bırakıp kızlarla buluşmaya gidip delicesine eğlenecegim.

Bura artık benim evim değil,benim değil. Ben de bu eve ait olmamalıyım. Artık sadece bana ait yepyeni bir evim olacak. Benim de ait olduğum bir ev...

İnanıyorum olacak :)

3 yorum:

  1. senden öğrendikleriyle devam ettiğini farkettin mi:)
    şarap yerine "vodka lime seviyorum bu aralar" deseydi kitap yerine" çaça ya başladım" deseydi evet yeni bir başlangıç falan derdik.
    ama çıkan kısmın özetini yapıyor.
    ve senin bırakığın yerde kalacak.
    o kalsın sen yürü.
    sağlam güzel ve uzun adımlarla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel destek olan insanlar oldu mu çevremde yere sağlam basmamam mümkün mü :) yazdığın her harf için teşekkürler ;)

      Sil
  2. bende yanlız bi anneyim ve çok zor geçiyor herşey bütün yazılarınızı okuyorum destek almak icin

    YanıtlaSil