19 Eylül 2015 Cumartesi

Canıms yaaa

Ben herşeyden habersiz mutlu mutlu yaşarken arka arkaya gelen darbelerle beni aptallaştırmıştı.Bir gıdım kalbi olan insanın diğerine yapmayacağı kadar can acıtıcı konuşmalar yaptıktan sonra tüm soğukkanlılığı ile her zamanki gibi işlerine dönerdi. ( Sanırım ışınlanma ya da atomu parçalama üzerine çalışıyor. Ben bu kadar çalışsam ikisinden biri yapardım) Neyse ben sanırım yaşadığım şoktan çıkamamanın verdiği etkiyle ne yaptığımı hiç bilmiyordum. Gün boyunca hiçbir şey yemediğimi farkettiğim günler oldu.Gene kan şekerimin düştüğü ve beynimin çalışmadığı günlerden birinde ezik bir ifadeyle karşısına geçtim ve şu konuşmayı yaptım:

- ben: Aşkım beni sevmediğini söylüyorsun ya,acaba ayrıldıktan sonra biraz zaman geçse yeniden sevebilir misin.
- o:  Bilmiyorum,eğer senin dediğin gibi psikolojik bir durum yaşıyorsam ve gerçerse ümit vermek gibi olasın ama belki sevebilirim. Ama zamanın getirdiği bir durumsa zor.
- ben: Beni yeniden seveceğine inanıyorum. İnşallah seveceksin.
- o: Neyse başka birşey demeyeceksen ben çalışmaya dönüyorum.
 
Beş ay önceki o ezik kadına seslenmek istiyorum. " İnşallah sever,canıms yaaa.Şaka mısın kadın!"

Zaman sen nasıl bir ilaçsın bu kadar kısa sürede bile en derin yaraları iyileştirmeye başlıyor ve iyileştirebiliyorsun :)

Y.A.

2 yorum:

  1. Hahahaha:)) canım yaa sarılmak istedim beş ay önceki haline nası şeker.
    Bir de sana bak! Pis cadı.
    Hatta senin beş ay önceki halinle benim 2 sene önceki halim ayrı eve çıksınlar bence.
    Süper anlaşırlar.

    :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahahahahah :) ayyyy yeni gördüm ne iyi geldi yorumun ;) valla ya nasıl sevgi dolular. Adeta eski türk filmi tadındalar ;) evi nerde tutsalar ki !

      Sil