22 Eylül 2015 Salı

Ah şu gözlük sorunsalı :)

Yavru gözlük takıyor,numaraları ileri olduğu ve kayma olmaması için gözlükleri devamlı takması gerekiyor.Bir çocuğa gözlük taktırmakla deveye hendek atlatmak arasında hiçbir fark yok. Geçen sene verilen gözlük ve o gözlüğü takması için verilen 1.gözlük muharebesi yenilgisinden sonra yarım gün gittiği kreşi aradım. Dediler bir sabah gözlüklerini takarak gönderin. En büyük zevki gözlüğü takar takmaz havaya bir top gibi atmak olan yavrunun gözlüğünü bulmak madende altın aramayla eş değerdi. Gözlük camları inceltilmiş olduğu ve ufak bir servete mal olduğu için kreşe giderken takmıyordu. Bir sabah gözlükleri takarak gönderdim,biliyordum ki gözlüğü fırlatıp atacak ve gözlük bulunamayacaktı. O öğleden sonra benimki servisten gözlükleri gözünde indi. Şaşkınlıktan çocuğu servisten almayı unutuyordum. O günden sonra gözlüğü takmayla ilgili ufak tefek sorunlar dışında bir problem yaşamadık. Dedim eğitimin gücü :) Daha net gördüğünü farkettiği andan itibaren kendi de takmak istedi.
Şimdi ben bunu niye anlattım :) Efenim cuma günü babasının evine ( benim ex ev) gittiğinde hemen eski odasına koştu. Bütün oyuncakları odaya dökerek oynamaya başladı. O an gözlüğü gözündeydi ve odadan çıktığında gözlük yoktu. Ben arkadaşıma döndüm aradan 3 gün geçti gözlük bulunamadı. Oooo neler dedim "Bir gözlüğü bulamadın,evdedir herhalde uçmadı ya!" tarzı söylemlerle onu yerden yere vurdum. Ama sonuçta gözlük bulunamadı ve zaten kontrol zamanında geldiği için göz doktoruna gitmeye karar verdik."Doktora giderken istersen eve gel dedi" gerek yok beni yoldan alın dedim. Tam arkadaşımın evinden çıkacaktım ki gözlük benim güneş gözlüğün kabından çıktı :) Önce ne yapacağımı şaşırdım,zaten gözlüğün değişmesi lazımdı,dedim ses etme boşver. Doktor yeni bir gözlük yazdı,arabada hastaneden dönerken dedi ki " İstersen BENİM eve gidelim gözlüğü birlikte arayalım,belki sen bulursun ben bazen gözümün önündekini görmüyorum."
İçimden " Gözünün önündekini görmediğin zaten belli!" diyesim geldi,eve de gitmek istemiyorum. Dedim ki " Aaaaaa! Çantanın o gizli fermuarlı gözüne baktın mı? Bazen oraya birşeyler koyuyor."Gerçekten de öyleydi. " Çantaya bakmak hiç aklıma gelmedi dedi safça." İşte dedim aradığım fırsat,ex eve gitmemek için tesadüfi olarak çantada buluverdim gözlüğü ve çok şaşırdık.
Yani diyeceğim şu ki ,eyyyy erkekler bizim yüzde yirmibeşimiz kadar olan akıllarınızla zamanında bizi kandırmaya çalışıyordunuz ya,biz onları hiç yemedik bilin. İstesek sizi üç kere havada parende attırır cebimizden çıkarırız. Benim durumumla çok alakalı değil ama bir laf var. " Aldatılan kadın şeytanla iş birliği yapmaz,ruhunu direk şeytana satar" Hani yani bilin istedim.

Y.A

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder