1 Kasım 2015 Pazar

Ne Kaaa Harika Bir Baba

Yavrunun yeni kreşinde 29 ekim kutlaması vardı. Yaş olarak küçükler grubunda olduğu için gösteriden çok birlikte gideceğimiz bir kutlama olacaktı. Babası mutlaka benimde gelmem lazım diyerek çarşamba akşamdan geldi.Perşembe sabah birlikte kreşe gittik,diğer çocuklar anne babalar herkes oradaydı. Kreşteki müdüre ve yavrunun öğretmenine nasıl ilgili bir baba tablosu çizdi anlatamam. Bir ara alkışlayasım geldi :) Nasıl abartılı sevgi gösterileri,kucaklamalar öpmeler falan.

Ses etmedim,görmezden geldim. Ama sonra herkesin bana '' Ayrılmışsınız ama ne kadar ilgili bir baba. Biz aynı evde yaşıyoruz ama babası hiç ilgilenmiyor.'' demesini işitmek zorunda kaldım.

Anladım ki sırf egosunu iyice tavan yapmak,millete hava atmak gösteriş yapmak için gelmiş.

Daha fazlası değil...

4 yorum:

  1. Ve sen bu adamlan annaşamadığın için ne kaaa geçimsiz bir kadun :))) şeym on yu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh ahhhh:) deme öyle yüzüme vurma . Allah devlete millete böyle babalara zeval vermesin. Gad biles dem

      Sil
  2. Hahahahahah ne kadar tanıdık geldii bu roller bir bilsen :) Bizde de var bu nesli tükenesiceden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pandaların nesli tükeneceğine bunların tükense ya :) bence olur yani

      Sil