3 Kasım 2015 Salı

Canımsss Yaa Vol.2

Özgüvenimi minimuma indirdiği zamanlardan biriydi gene, tatile gittik. Benim seçtiğim otel ve tatil yerini beğenmezse burnumdan getirir diye satıcı gibi iyi bir şekilde göstermek için göbeğim çatladı. Yeter ki o memnun olsun,o ne isterse yaparım modundaydım. Bir gün plajda odanın balkonu kara tarafına mı,deniz tarafına mı bakıyor diye iddiaya girdik. Kaybeden kazananın istediğini yapacaktı. Oteli ben tuttğum ve odanın kara tarafında olduğunu bildiğim için gayet böbürlenerek iddiayı benim kazanacağım konusunda inatlaştım. Plajdan odaya geldik ve oda kara tarafına bakıyordu.
Hemen bozuldu,hissettim. Ne isteyeceksin saçma sapan bir şey isteme dedi. O kadar ezik ve çaresizdim ki,bana 5 tane romantik cümle söylemesini istedim. Hiç oralı olmadı,akşam oldu yemek yedik. Yavru uyudu,şımarıkça dedim hadi artık söyleee!!
Önce bana ters ters baktı,ben odaya gidiyorum dedi.
Dedim saat daha 9,bu saatte mi yatacaksın?
Bıktım senin zorlamalarından,ben duygularını ifade edemeyen bir adamım. Bunu şu kafana sokamadın gitti dedi.
O kadar eziktim ki,onunla odaya çıktım. Önce özür diledim,sonra 3 gün boyunca tatilde bin bir kaprisini çektim. Ne yaptıysam mutlu edemedim.

Tek istediğim ''Seni seviyorum'' demesiydi.Adam hissetmiyormuş ki söylesin.

Ayyyy ne ezikmişim !!! Canıms yaaa :)

7 yorum:

  1. Benimki baştan, benim seçtiğim hiçbir oteli beğenmezdi zaten. Ben 5 tane otel önerirdim, o gider 6. saçma sapan bir otel bulurdu. Bize tatil iyi gelirdi, aramızı düzeltirdi. O yüzden bu sene özellikle tatile gitmek istemedi. İyi olmayalım diye, beni cezalandırdı. Sana tatil matil yok dedi. Ben de sanki çalışıp para kazanmıyorum, ayrıca kazanmasam nolcak çalışmasam nolcak hayat müşterek değil mi neyse... Tüm ezikliğimle ses çıkarmadım. Allah'ım nasıl eziktim ya....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli olan şimdi o günlere bakarak 'vay anasına ,ne eziktim' diyebilmek. En güzel otele de gidersin,en harika tatili de yaparsın :) Farkında olmak en birinci adım,kocaman alkış :)

      Sil
  2. Ben de bir "Seni seviyorum" için neler vermezdim... Ama onun yerine kendisi bana özel günlerde hiçbirşey yapmaz, bir de üstüne sana içimden hiçbirşey almak/yapmak gelmiyor derdi. Ben de yine tüm ezikliğimle kendimi düzeltmeye onun istediği gibi olmaya çalışırdım... Gençlik, cahillik işte ne diyim.... Sorunun ben de değil beyimizde olduğunu anlamam yıllarımı aldı, olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demişler geç olsun güç olmasın :) Yürekte anlamı olmadıktan sonra ağızdan çıkan hiç bir sözün anlamı yok aslında. Artık kendimize hediyeler alma vakti geldi bence. Mesela kocaman bir çikolatalı pasta :)

      Sil
    2. Bi paket damak gece ;) favorim mmm :)))

      Sil
  3. huysuz, geçimsizler. yaşlanınca düşün bir de. daha kocaman kulaklı, büyük burunlu, göbekli ve huysuz ve geçimsiz.
    ayyyhh en güzeli uzak olmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahahahaha :) Hiç bu açıdan bakmamıştım :))))))))

      Sil