5 Kasım 2015 Perşembe

Masumiyet

Boşanalı neredeyse yarım yıl oldu. Böyle söyleyince daha anlamlı oluyor. Onsuz yaşayamayacağıma inanırdım yarım yıl oldu. Baya baya yaşanıyormuş. Hem de hayat güzelmiş.

Boşanmanın şöyle bir  yan etkisi oldu bende,masumiyet kaybı. Bu süreçte onlarca arkadaşımın evliliğine başka bir gözle bakma şansım oldu. Aslında evlilikte herkesin içten pazarlıklı olduğunu ve sürekli kendini haklı çıkarmak için bahaneler ürettiğini gördüm. Bir arkadaşım sürekli kendini acındırma duygusu ile evliliğini sürdürürken, çocukları göstermem diye tehditle evliliğini devam ettireni de gördüm. Kiminle konuşsam evliliğinde mutsuz ama idare ediyoruz işte diyerek hayatına devam ediyordu. Kendi kendine yalan söylüyordu.

O hayallerimizdeki anne-baba-çocuk kavramının içinin ne kadar boşaldığını gördüm. Keşke böyle olmasa ama maalesef durum bu. 

En azından ben boşanana kadar o adamı gerçekten sevdim,ya da sevdiğimi sandım. En azından içim rahat,o zaman hayallerimdeki masumiyete sahiptim...

Şimdi mi ? hahahahahahaha :) 

1 yorum:

  1. seni uzaktan sevmekkkhhh
    aşkların en güüüzeliğğğğ
    :))

    YanıtlaSil