11 Ekim 2015 Pazar

Utanmaz Adam

Dün geldi bugün gitti. Yavru iki haftadır babasını görmediği için çok özlemiş. Başta çok iyiydi,babası bir gece otelde kalacaktı  İstersen babanla kalabilirsin dedim. Babasının yanına otele götürdüm.

Benim gitmem lazım annecim dedim.Elimi tuttu o baba olacak adamın elinin üstüne koydu,en üste kendi elini koydu. ' Ben,anne,baba üçümüz kalmak istiyorum.' dedi.' Anne hem senle hem babamla beraber kalalım lütfen gitme ' dedi.

O an yüreğimi biri sıktı,canlı canlı yerinden çıkardı. O kadar canım yandı ki.Gülümsemeye çalışarak bizim evimiz ayrı annecim istersen burada sadece babayla kalabilirsin dedim. Oradan koşarak uzaklaştım. Sonra böğüre böğüre ağladım.Zaten durmamış gece kalmak istememiş bir kaç saat sonra getirdi eve...

Sana sesleniyorum eyyyy utanmaz adam!!!

O çocuk henüz 3,5 yaşında. Anne ve babasını aynı yerde birlikte görmek en doğal hakkıydı. Bu yaşında bu hakkını elinden aldığın için,baba figüründen mahrum ettiğin için,kendi egoların için çocuğun hayatını bir kenara attığın için içimden milyonlarca şey geçirmeme rağmen hiç birine değmeyeceğine emin olduğum için sessiz kalıyorum.... Unutma ' Yarına kalacak ama yanına kalmayacak'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder