13 Ekim 2015 Salı

Gökkuşağı

Bugün yavru ile boyama kitabı boyuyoruz. O köpek bense tavşan boyayacağım. 4 farklı renk aldı ve köpeği rengarenk boyadı. Gövdesi sarı,kafası kırmızı,kuyruğu yeşil,kulakları turuncu. Ayaklarının her birini farklı renk boyadı.

Ne çok alışmışız kalıplara girmeye. Bir an dedim böyle köpek mi olur ? Sonra dedim neden olmasın. Hani çevremdeki güya beni çok seven bazı arkadaşlarımın sözleri geldi aklıma.

- Aman boşver,ben de benim kocadan memnun değilim. Ama çocuk var işte arada.
Tabi sizinki çocuk benim ki karamürsel sepeti !

- Aman şekerim hepsi aynı. Nerede öyle ilgili koca,ama çocuğumun babası.Gerçi geçen günü beni öptü nasıl hoşuma gitti.
O an ne anlatmaya çalıştığını anlamadığım kesim bu. Memnun musun değil misin kardeşim. Benim ki de baba sandım değilmiş.

- Ya sen ne kadar güçlüsün. Ben senin yerinde olsam,terk edilmek ayrılmak asla başa çıkamam. Kolay değil yani.İşin de yok!
Aaaa canım ciddi misin,yaşadığım olayları bir kere daha yüzüme vurduğun için teşekkür ederim.

- Merak etme,köpek gibi gelecek ayağına. O zaman toparlarsınız, aile bu kolay kurulmuyo.
Tabi ki,zaten benim aklım yok,duygularım yok. Git deyince gideceğim,gel deyince geleceğim hayat amacım bu !!!

Bana bunları söyleyenlere sesleniyorum,belki ben küçük yavrumla hiç birinizin sahip olamadığı HUZUR dolu ve gerçek seviden oluşan yuvayı kuracağım. Gölge etmeyin başka ihsan istemez...

Biz oğlumla gökkuşağını seviyoruz,tek rengi değil :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder