22 Ekim 2015 Perşembe

Çöpteki Gelinlik

Yeni hayat,yeni bir ben diye başladığımız yeni serüvenimizde kendimi geliştirmek için kurslara yazılmaya başladım. Birinde diploma fotokopisi istediler,ara tara bulamadım. Dedim acaba yatağın altındaki bazada olabilir mi,o kafayla neyi nereye yerleştirdim çok hatırlamıyorum.

Bazayı açtım o kutu gözüme çarptı. Bembeyaz ve özene bezene aldığım o kutu,içinde gelinliğim. Ne özenle ve umutla dikilen ama şuan hiç bir anlamı olmayan kırık beyaz tüllü eski bir elbise. Önce o kutudan çıkardım,kötü iki poşete koydum bir gece balkonda beklediler.

Sonra sabah oldu,özellikle balkona hiç çıkmadım. Dışarı çıktım geldim akşam olmuş.Sonra karar verdim,dışarıda harika yağmur yağıyordu.İndim aşağıya koydum çöp poşetlerinin yanına.Benim için atılması gereken bir çöpten fazlası değildi.

Arkama bile bakmadan yürüdüm gittim.Yağmur çok güzeldi. Aldı götürdü tüm kötü hislerimi,temizlendim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder