1 Şubat 2016 Pazartesi

Ufak Çıkarımcıklar

Boşanmış bir anne olarak henüz birinci yılımı tamamlamasam da, benim de ufak tefek çıkarımlarım oldu. Birazını paylaşayım.

1)Yaşanan şokla birlikte felsefi düşüncelere geçiş evresi.




2) Facebookta ilişki durumunu değiştirme ve "sadece ben" yapma evresi.

 

3)Gözleri kan çanağı yaparcasına sosyal medyada onu stalklamak ve bunu yaparken gizlice yaptığını sanıp her yerde kendini ifşa etme evresi.



4)Her şeyin onu hatırlattığı, 7/24 ondan bahsedildiği ağlama evresi.



5)" Zamana bırak. Zaman her şeyin ilacı "diyenlere kazanla kızgın yağ dökme isteği evresi.














6) Yaşanılan acıdan dolayı bunu bastırabilmek için sürekli sevgiyle ve aşkla dalga geçme evresi.




7)"Bir gün gelecek ayaklarıma kapanacak ! Ben artık iyiyim,şimdi üzülme sırası onda !" atlattım ben yaaaa evresi.




8)Erkekleri yerden yere vurup,onlarla dalga geçme evresi.



9) Ortada bir çocuk varsa, zamanla dinginleşme ve evlada sarılma, en büyük aşkın evlada duyulan aşk olduğunu anlama evresi.


10)Sakinleşme,intikam planlarını rafa kaldırma. Beddua etmeme ama " Yarına kalacak ama yanına kalmayacak. İlahi adalete güveniyorum "evresi.



11) Bir kere olmadı diye sevgiden aşktan vazgeçilmemesi gerektiğini anlama yeniden aşık olabileceğine inanma evresi.



Sanırım bundan sonra aşk geliyor. Henüz oraya geçmedim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder