11 Şubat 2016 Perşembe

14 Şubat Sınavı

Abartılmış,şişirilmiş günlere karşıyımdır. "Sevgililer Günü" nün hiç bir zaman önemi olmadı benim için. Belki de uzun zamandır hiç yalnız girmediğim için,bu sene ilk sınav!

Geçen sana bana küpe ve kolye hediye etmişti. Ve 1,5 ay sonra boşanmak istediğini söylemişti. Bazen düşünüyorum hangisi yalan,hangisi gerçekti.

Sevdim,çok sevdim... Ama artık tek başıma sevmekten yoruldum.

Sanırım artık sana veda ediyorum,sadece yavrumun babası olarak nitelendireceğim yere doğru emin adımlarla gidiyorsun.

Acı çektim mi,çoooook. Ama acıdan ölünmüyormuş.

Hayata ,aşka,sevgiye inancım var mı? diye sorarsan

Sanırım baharla birlikte içimde ufak hayaller,kıpırtılar başlıyor.

Kış bitti,bahar geliyor.

Sanırım sınavı geçeceğim,hissediyorum :)

5 yorum:

  1. Geçiyor, inan ki geçiyor öyle yada böyle. Sonra bir bakmışsın güneş pırıl pırıl parlıyor;)

    YanıtlaSil
  2. Geçiyor, inan ki geçiyor öyle yada böyle. Sonra bir bakmışsın güneş pırıl pırıl parlıyor;)

    YanıtlaSil
  3. Çalış ama çocooom. Son geceye bırakma ehe:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sular kesildi,internet gitti hocam :) vallah billah çalıştım,geçtim gene de :))

      Sil